Ik wil eigenlijk een baan, die niet teveel doodlopende stukken heeft, maar een baan die rond blijft gaan (of hoe zeg je dat precies......)
Ik vraag niet om compleet aangeleverde baanplannen (mag natuurlijk wel..... ), maar alleen om tips.Verder heb ik nu een vlakke ondergrond, maar waar begin ik nu met de aankelding
Wil je helpen, doe je moeite, geen reactie van de draadjesstarter
Beste Ninefinger,Om jouw ideëen te geven zul je zelf eerst iets meer info moeten geven wat je wilt. Ik zie (schat ik) dat je HO rijdt. Wat heb je zelf voor ideëen, zoals tijdperk, landschap (heuvelachtig, bergachtig, vlak) en/of land (nederlands, duits, of andere landen), wil je (in de toekomst) een enkelsporige of dubbelsporige hoofdlijn of een zijlijn. Wil je iets bestaands nabouwen of iets fictiefs? Wil je een vaste baan of een modulebaan? Gaat het bij jou om het landschap (scenery) of om het rijden of rangeren? Dit zijn allemaal vragen die jezelf moet gaan vragen en beantwoorden, dit kunnen wij niet voor je doen. Het is/wordt jouw baan. Als je op al deze vragen een antwoordt hebt wordt het voor anderen ook makelijker om jouw tips/ideëen te geven. Ik wil je hierbij best helpen (indien ik dat kan) en ik denk (weet zeker) andere ook, maar dan moeten we toch weten welke kant jij op wilt. Zoals ik uit je tekst opmaak beschik je nu over weinig ruimte, maar kun/wil je in de toekomst uitbreiden. Dan zou ik persoonlijk er nu voor kiezen om een modulebaan te maken, waar je later op aan kan sluiten en verder kunt bouwen.Groeten,Marcel