Klinkt allemaal leuk, maar een musicus is per definitie niet iemand dieverstand heeft van spoor
Dan zit er toch iets structureel niet goed lijkt mij, wellicht kan daar niet eerst eensnaar gekeken worden i.p.v. te pijlen te richten op heractivering etc....
Rick,Dat is dus ook Leeuwarden niet!!de 1798 staat op de Terminal en daar zijn geen bovenleidingen!!Ik heb m gister weten vast te leggen op plaat rond de klok van 19.00uZal de foto's vanmiddag uppen na mijn Cursus!!De geruchten dat er eer een treintje gaat rijden worden telkens sterker & zou mij niks verbazen dat in dezere dagen gewoon weer treinen worden ingelegd vanuit Lw.Werkgroep Spoor Noord Intermodaal is hier hard mee bezig om ook vanuit Harlingen weer goederen vervoer te realiseren!Greetz:Menno
Spoorvervoer is nou eenmaal hardstikke duur, per kilometerkost het rijden van een trein heel wat meer dan een vrachtwagen.Hoe kan je het anders verklaren dat het wel uitkan voor een producent om zijncontainertjes via de vrachtwagen naar meppel te brengen en vanuit daarvia de binnenvaart naar amsterdam of rotterdam?Dan zit er toch iets structureel niet goed lijkt mij, wellicht kan daar niet eerst eensnaar gekeken worden i.p.v. te pijlen te richten op heractivering etc....Gr.Robbert Jan.