Hallo Karst,Tja, toch maar eerst weer proberen met die Keuhn decoder. Die is er door de fabriek niet voor niets in geplaatst.
...maar de suggestie dat alleen Kühn rekening houdt met het verschil tussen 12V gelijkspanning en 18V wisselspanning komt op mij als volslagen ridicuul over...
Wat weet jij wat wij niet weten Wil?Ik ben nog nagenoeg digibeet, maar de suggestie dat alleen Kühn rekening houdt met het verschil tussen 12V gelijkspanning en 18V wisselspanning komt op mij als volslagen ridicuul over.
Als laatste : Het is digitaal, waar ik van baal. (Sorry, ik kon het niet laten.)( Ik rij met van Meekeren/Mecktronics printplaatjes. Bevalt mij uitstekend!)Ik hoop, dat je er wat aan hebt.En ik gun iedereen zijn plezier met modeltreinen of ze nou digitaal rijden of niet, dus val me niet aan, alsjeblieft.
Mijn ervaringen met gelijkstroom modellen ombouwen naar wisselstroom analoog met een ompoolrelais waren zo, dat de gelijkstroom modellen dan allemaal veel te snel reden.Eigenlijk logisch, want het ompoolrelais maakte van de wisselstroom gelijkstroom en die is nou eenmaal 16 volt. Dus vier volt teveel.