.... Plan D waren ze ook al mee bezeg bij LS, deze worden nu onder Artitec uitgebracht .... Groet, Jan
De kwaliteit die de LS fabrieken is voor mij geweldig, dus laat maar komen.
Ik hoop dat-ie vóór sinterklaas wordt uitgeleverd .
hoop dat Artitec ook de werkwagen uitvoering gaat leveren.
Je zou bijna denken, dat Artitec even alles overneemt waar LS geen tijd voor heeft.
Het zit iets anders: bij LSM kunnen we zien wat Artitec gaat uitbrengen.
De GTU komt niet uit bij LS-models. Ik meen me te herinneren dat Piet Keppel deze voor LS ontwikkelde, maar dat nu voor Artitec heeft gedaan.Dus....... geen GTU bij LS, maar wel bij Artitec. Ook een stalen D niet bij LS, maar wel bij Artitec? Ook door Piet Keppel getekend.Ik sprak zijn broer hierover op Ontraxs. Even een doordenkertje: Naast TED en FRED was er sprake van PHK1. Dit is de GTU geworden (was ook mijn suggestie door de omschrijving, maar niet door PHK1)Wat is PHK1? Ik heb de naam van de broer van Piet niet onthouden, maar als dat Henk of Hein is dan zou PHK1 wel eens Piet en Henk Keppel model nummer 1 kunnen zijn. Dus de stalen D wordt PHK2.Dan komt de C12c bij Brawa (ook al een oud gerucht) en kan Artitec zich gaan richten op ovaalramer, A3B4, C10c en C11.mvg,Ivo