Daar mogen we best een beetje trots op zijn.
En stoere ketelwagentjes van Berry Wiggins. Onmisbaar voor een Forest of Dean baantje. Maar die had je wellicht al wat langer.
Ja, die baan met brug, ruïne, etc vind ik ook fantastisch. Bij het zien van die gezellige straatjes begin ik toch wel zin te krijgen in een eigen Britse baan. En ik vind het op deze baan zelfs heel mooi dat er moderne treinen treinen, terwijl ik toch normaal een pre-1965-liefhebber ben.
Hé, nog een kenner van de FoD! Tja, die opschriften 'Berry Wiggins' vind ik toch wel bijzonder, eindelijke eens geen grote jongens Shell, BP, Esso. Ja, die ketelwagens had ik al wat langer, daarvan heb ik er twee op de fotodijk gezet. Niet alle aankopen komen trouwens fotografisch in dit draadje terecht.
Het leukste nieuws van gisteren voor ons hier in dit hoekje is misschien wel, dat ik gisteren een uitnodiging kreeg van forumlid Johan van Doorn (Seven trees) om rond de maand juli a.s. (ik denk daarbij aan eind juni - begin juli) een Tweede Litter Bin dag te houden op dezelfde plek als vorig jaar, nl. de Maasoeverspoorweg in Barendrecht:......