Het weekeinde van 6+7 september. Het is eerder een kleine beurs in Chatham. Met ongeveer 15 Layouts en zo'n 12 traders.Maar less is soms wel es more... .:http://www.ukmodelshops.co.uk/events/8890-MedwayModelShowGroup_MedwayModelRailwayShowIn elk geval probeer ik een fotoverslagje te maken.Gr,Jan(tje)
Maar die wachttijd is niets vergeleken met met mijn O2.. Die heb ik al in november 2011 besteld... Ik hoop het handmonster te zien in Warley dit jaar.. De bijpassende rijtuigen komen nog later.. Daar worden nu de mallen pas voor gemaakt...
Beste Hans van der Burgt,De loc 4177 heb ik niet. Ik heb een broertje van de loc, de 4175 met cabinetender. Hierin heb ik een n-decoder geplaatst. Belangrijk is wel dat het motorschild van de Fleischmannmotor dubbel geïsoleerd wordt. Het is ook handig om de motorcollector goed te reinigen.Bij mij is er tevens een relais aangebracht om de rookgenerator in mijn loc schakelbaar wordt. Omdat jouw loc bijna identiek is aan die van mij, is er tevens plaats voor zo'n voorziening. Dus om kort te zijn, digitalisering is zeker mogelijk!