Van 3D printen en lasersnijden, hebben jullie nog niet zoveel kaas gegeten, schat ik zo in.Of het heeft jullie belangstelling (nog) niet. Ik zie hier so wie so weinig modelbouw discussies.
Aangezien ik denk kans te zien om dit draadje met diverse projecten en onderwerpen levend te kunnen houden en het niet alleen voor mezelf wens te houden wil ik het graag openstellen voor alles wat met Engels spoor te maken heeft. Daarom heb ik het "litter bin" oftewel vuilnisbak genoemd:Ik ben o.a. van plan dit draadje te gaan gebruiken voor de aanleg van mijn baan "Old Blighton" en aangezien ik geen snelle bouwer ben zullen er over een langere periode posts over verschijnen. Ondertussen kan iedereen rustig zijn mening geven, vragen stellen, discussiëren etc. over Engels spoor.Ik hoop dat ik niet de enige zal zijn die van deze "litter bin" gebruik gaat maken.
Heren,Ik zou het op prijs stellen indien wij onze oordelen, meningen en vooral meningsverschillen in dit topic respectvol en als GENTLEMEN met elkaar bespreken.Leen.