Voor 90 pond een supermodel op de deurmat aan het andere einde van de wereld?Daar hoef je toch zeker niet over na te denken? Als je hem terugstuurt dan ben je dat bedrag al bijna aan p&p kwijt.Als je hem mooi vindt, dan gewoon doen.Krijg je later ook geen knagende spijt dat je zo'n koopje hebt laten lopen. Het is bovendien een model wat vrijwel alleen maar goede recensies krijgt.Vergelijk de prijs maar eens met de Brighton Belle van Hornby, misschien helpt dat. Leen.
Zo, na enige tijd afwezigheid heb ik even wat berichtjes moeten inhalen. Was een maandje of wat niet actief en mocht meteen een pagina of 20 nalezen. Er wordt wat afgekwebbeld hier. @ Iarnrod: hoeveel van die 201's heb je inmiddels wel niet? Je kunt trouwens intekenen op de blauwe NIR 201, dus sla je slag!Wat betreft de Cravens: Je kunt al een stammetje van twee inzetten als realtische rijtuigstam. Dan moet er nog wel een verwarmingsrijtuig bij van het type Mk1 of Dutch Van (Werkspoor). Die twee zijn als kit verkrijgbaar van Silver Fox Models (of gebouwd en naar wens vervuild bij Modelshop Belfast). Ik denk er zelf aan een Dutch Van bij deze winkel te bestellen. Ben er in januari langs geweest, ze hadden toen deze types niet voorradig. Maar andere gebouwde en gespoten types zagen er keurig uit, dus maak ik me over de kwaliteit geen zorgen.Groeten, Geoffrey