Net de nieuwe uitgepakt.Mooi hoor, dat geluid
(Chris: bedankt voor de snelle info)Nou dat heeft Roco weer aardig verprutst !De mBD 9125 is de in 1930 vernummerde mBD 9025. De kans dat deze toen nog in creme-groen gereden heeft lijkt me uiterst klein. (Helaas nergens een foto van de 9025/9125) kunnen vinden in de bekende boeken cq HUA-archief).En dan de Cec 8531: in dienst 1928. Kan dus nog net in creme-groen geweest zijn. Maar waarom nu weer een Cec ? Roco heeft toch ook de mallen van de Bec nog liggen ? Zo kan ik nog steeds geen goeie treinsamenstelling anno 1928 krijgen (nog afgezien van de weigering van Roco om een Aec uit te brengen).De mCd 9411 is ook geen goede keuze: In set 63140 zit dit rijtuig ook al. Weliswaar in geheel groene uitvoering, maar toch... Iets beter nadenken over de te kiezen nummers zou een hoop frustratie hebben voorkomen.Ik zal het maar niet hebben over de dubbele stroomafnemers en de daktorpedo's.Willem Wensink
Is dit geluid ook los te verkrijgen?Zou wel leuk zijn om het reeds in mijn bezit zijnde stel te voorzien van geluid.Jos.
Is het geluid nu authentiek Blokkendoos geluid? Zou kunnen, want er rijdt nog een stel rond, of is het het plan V geluid?mvg,IvoP.S., beter opletten. Ik heb het youtube filmpje bekeken en vooral beluisterd. Lijkt wat mij betreft heel behoorlijk op een blokkendoos. Behalve de fluitsignalen inderdaad de rest ook anders. Nu maar hopen dat deze decoder los te krijgen zal zijn.