Leuk baanplan, maar ik denk wel dat dit baanplan snel gaat vervelen, want je kan zo te zien alleen maar rondjes rijden met een paar kopsporen en een rangeerspoortje. Probeer het wat meer speelser te maken, dus nog wat meer industrie en bijvoorbeeld een buurtgoederenstation. Je hebt zo te zien een grote ruimte tot beschikking, dus probeer die ook optimaal te benutten. Je kan zo te zien ook de bogen wat ''flauwer'' aanleggen, dus minder scherper bochten, zodat het wat meer vloeiend gaat worden. Ook ben ik bang, als het controle center zo klein blijft als het nu is, dat je niet overal bijkan. Dus dat moet wel groter worden. Welke schaal rij je? En welk tijdperk?Mvg, Maarten
wanneer je vanuit 1 van de middelste twee sporen van het station komt kan je alleen naar de buitenbaan.je zou daar een halve engelsman kunnen leggen of een hele engelsman.ook zie ik aan de grotote van het baanplan dat je grotere bogen kan gebruiken.je kan beter r4 en r5 kunnen gebruiken want dan ziet de trein er mooier uit als ze door de bochten gaan.
Wat is de reden dat het spoor tussen perron 3 en 4 geheel dubbelsporig is en er een overloop wissel ligt, terwijl tussen perron 2 en 3 het spoor via een wissel dubbelsporig wordt? ( Begrijp je wat ik bedoel? )En waarom geen overloop rechts zodat een trein ook langs perron 2 kan stoppen voor de trein die linksomrijdt?
Tips? ja....Kijk goed naar de bereikbaarheid. - Een mens kan maar 60 - 80cm ver reiken- Hoe wil je bij het "bedienings-gat" komen? via een brug?- De helling naar het schaduwstation is te kort. Schaduwstations en Hellingen / klimspiralen- Hoe lang zijn de perronsporen? Wat is de maximale treinlengte waar je mee wil gaan rijden?- Grotere bogen gebruiken... nu lijkt het alsof je de hoek om moet...- Wat rangeermogelijkheden toevoegen? Dit baanplan gaat denk ik snel vervelen...
over die missende stukjes, zet er ergens uitschuifbare rails tussen.