het evenement op de beurs het evenement in je beurs een evenement
Leo, die opmerking over 3 ganegn menu bedoel ik niet als kritiek op welk evenement dan ook.Was meer psychologie van de zeer koude grond Het is nou eenmaal een gegeven dat een deel van bezoekers het evenement toetsen op het geheel, vinden ze het een niet om over te "klagen" dan vinden ze het ergens anders wel, zoals bv een trein vertraging op de huisreis....... maar alles wordt meegenomen in hun overweging, en dan stel je inderdaad de terechte vraag, moet je die serieus nemen ??al staan er 15 banen die naar hun zin staan en 2 minder mooie, maar het staat naar huin zin al te rommelig, dan is het al een tegenvallende beurs.Het gros kan er wel doorheen prikken en halen eruit wat voor hun zelf leuk is. en die gene hebben eigenlijk altijd een leuke beurs, alleen de meeste daarvan hoor je weer niet.De ene keer staan er meer dingen die naar je smaak zijn dan een andere editie, het wordt pas anders als je van je concept afwijkt in negatieve zin.
Leo, snap je nu wat ik bedoel met "imago" als het jezelf ook niet duidelijk is ? Maarten.
Waren die bezoekersaantallen toen werkelijk zo hoog?
Probeer je me nu op woorden te vangen? En daar conclusies aan te verbinden ook nog? Het zit je nogal hoog gezien het aantal vraagtekens aan het eind van je "betoog".
Nou, nergens blijkt dat het mij niet duidelijk is. Wij organiseren zowel (20) beurzen als een evenement dus ik ben gerechtigd om het over beide te hebben.
Maar een beurs is een plek waar (alleen) handel gedreven wordt en een evenement zoals Eurospoor bevat veel meer dan dat
Maar sommige blijven dat "beurs" noemen zoals jij omdat jij nu eenmaal een gruwelijke hekel aan "dozenschuivers" hebt en zodra het ook maar lijkt of er een op jouw favoriete "tentoonstelling" aanwezig is, dan wordt die bij voorbaat al met pek en veren besmeurd en de stad uitgejaagd.
Maar op de beurs in Houten zijn het natuurlijk wel je buren, of niet? Respecteer dat iedereen op zijn eigen manier zijn inkomen bij elkaar wil scharrelen.