De beurs zelf vond ik wel ok.Wat me wel opviel is dat veel nederlandse stands erg duur waren (sommige dingen zelfs duurder dan in de winkel). Gelukkig waren de Duitse standhouders een stuk goedkoper.
Een soort purpose built Lenz decoder, 14 rijstappen, maar rijdt prima en als je op f1 drukt zegtie toet, meer heb ik nog niet ontdekt. Volgens de gebruikaanwijzing zit hij er niet in.
Erwin Werps had een leuk oud nooit uitgebracht projectje bij zich. Deze 5(!) etsplaatjes (hier uitgevouwen) gaan een 2 assig AB rijtuigje met 4 coupe's vormen. Het is alleen het etswerk en kost bijna niks. Ik heb er maar meteen 2 gekocht, dan is het niet zo erg als ik er een verklooi. Als je dus van een uitdaging houd, vraag ernaar. Geen beschrijving en je moet nog eea. aanschaffen om te completeren. Het heeft een volledig onderstel en volledig interieur, zelfs de bagagenetten(!), dus ook geëtste binnenwanden! Ik ga er binnenkort aan beginnen. Eerst eens kijken hoe alles moet passen en identificeren.
Is altijd al het geval in Houten. Onze Hollandse broeders "denken" dat ze goud in handen hebben als ze een stapel ouwe HEMA/Lima meuk hebben en vragen onmiddelijk de hoofdprijs. Afdingen ho maar, want "meneertje, dit is echt heel goedkoop hoor!" als je wat vaker in Houten komt zie je al dat "goud" dan ook al minstens 5 jaar op dezelfde kraampjes liggen, met inmiddels cm stof er op Gelukkig weten onze oosterburen wel wat handelen is en zelfs als de aanvangsprijs al goedkoper is zijn ze bijna altijd snel eens met een prijsvoorstel, zodoende hebben zij dan ook weer iedere keer wat nieuws bij zich
Dat is waarschijnlijk de 215 015-9 uit de allereerste digitale startset van Roco ("Digital is Cool" goederenset) maar dan met een doos van veel recenter datum. Is misschien wel een collectors item , de lok dan.Freek.