Hoi!oeioeieoeieoeieieieoeoeieeii of zo iets... Dat lijkt ergens op zeg! Zo'n lok verdient eigenlijk topwielen. Is het geen overweging waard die wel kant en klaar aan te schaffen?Wel even een vraagje over de kleur groen: het is toch wel standgroen, he? Het lijkt kij wat aan de -tja, hoe zeg je dat?- groenige kant... Ik weet het, monitoren liegen wat kleur betreft harder dan politici, maar toch. Ennuh, tis maar een vraagje, he! (en als het iets anders is dan hoop ik tocj wel dat je er een pot kleinspoor verf er tegenan gooit )Maar om het maar eens op zijn Barry Stevens' te zeggen: Voorrrral Doorrrgaan!Grt,Ger.
Leuk gemaakt. Zou het zelf ook graag willen doen, maar ben meer voor de kant en klaar uitvoeringen. Heb 2 linkerhanden. Maar ik zal het wel even volgen. Je mag mij altijd informeren over het verloop van je bouw. Is wel leuk.
Vetpotjes!
nope , Wakefield smeerpers voor olie. Mogelijkerwijs staat je ganghandel in "volaan achteruit", maar dat zou ik even moeten nakijkenMaar verder, behalve dit soort triviale details, niets dan
hoi, dan zetten we de ganghandel gewoon toch even naar voren!
zo dan