Het valt om de drommel niet mee he? Als je nou eerst eens even goed leest wat er zoal gebeurde in de jaren '70 rondom de energiecrisis!Die bonnen waren verdorie geen subsidie, nee die bonnen beperkten in feite je mobiliteit! Slecht met die bonnen mocht je nog benzine tanken.Dacht je dat je ze cadeau kreeg of zo? mvg,Gert
wat ik me afvraag in de jaren 70`was die olie duur omgerekent zon 100 dollar naar nu maar momenteel is die olie nog veel hoger hebben we dan nu ook een oliecricis??
Bekijken nadenken en dan erachter komen waar jou geld uiteindelijk terecht komt .
Niet bij oliemaatschappijen of oliesjeiks in ieder geval. Bovendien heb ik niet veel vertrouwen in bestandjes die 'de oorlog voeren tegen oliemaatschappijen' en er nogal uitzien als de gemiddelde spamberichten.
Nee, dat is een feit. Bedenk zelf maar even waarom dat dat zo is.
jij met je feiten.
Omdat je het zo lief vraagt: mijn geld komt niet bij oliemaatschappijen en/of oliesjeiks omdat ik geen benzine koop, ik heb namelijk geen auto. Hooguit een beetje geld via via omdat ik wel plastic gebruik.Ja, feiten zijn zo lastig. Verder is het allemaal jouw mening, en die vind ik niet zo veel waard.