Heeft maar 2 dealerbeurten in garantieperiode gehad (kleine en grote), rest doe ik zelf. Wij kopen auto's altijd om helemaal op te rijden, dus dealer stempeltjes voor de verkoop hoef ik niet. Ja, de eerste uitlaat zit er nog onder. Kan er ook niks aan doen. Remblokken en schijven zijn vervangen inderdaad, net als 4 banden. Maar dat kost geen drol man. En is gemakkelijk zelf te doen.
Niet elke automonteur is eerlijk.Vaak zat autos gezien die voor een paar tientjes extra een nieuwe APK krijgt terwijl het ene en andere eraan mankeert.
Niet elke automonteur is eerlijk.Vaak zat autos gezien die voor een paar tientjes extra een nieuwe APK krijgt terwijl het ene en andere eraan mankeert.Daarom ben ik voorstander om die simpele garages die APKs mogen uitvoeren verbieden en alleen nog maar door de kwaliteits dealers dus merk garages.Dan zal je ook zien dat er heel veel autos van voor 1995 zeg maar van de weg gaan als ik die oude 205jes golfjes polos zie met vol krassen deuken verrotte uitlaat enzo en alsnog een APK bij een turkse garage heeft gekregen... :-Xja zo kan ik het ook