Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Forum
Zoeken
Encyclopedie
Help
Kalender
Inloggen
Registreren
Doel:
€250.00
Donaties:
€88.00
Per saldo:
€-162.00
Steun ons nu!
Laatst bijgewerkt
op 03-06-2025
Vacature:
secretaris bestuur
Algemeen
Plaatje uploaden
Vraag en aanbod
Fotowedstrijd
Modelspoorwinkels
Youtube kanaal
Modelspoorkaart
De stichting
De stichting en team
Contact
Financieel
Algemene voorwaarden
Commerciële accounts
Forumregels
Disclaimer
F.A.Q.
Recente berichten
BeneluxSpoor.net forum - Recente berichten
Abonneer op Webslice
Waldbrunn an der Veluwe. Romantiek in H0 (2R)
door
Martin Domburg
Vandaag
om 09:16:47
LS Models CIWL LX slaapwagens
door
willyTEE
Vandaag
om 09:16:22
Vreemd probleem
door
Klaas Zondervan
Vandaag
om 09:00:12
Toon hier je nieuwe (model-) spooraanwinst(en)...
door
ruudns
Vandaag
om 08:46:11
Acherntal 2.0 H0 TP III/IV
door
Joz
Vandaag
om 08:25:03
MoBaBro.de
door
Marco1044
Vandaag
om 08:20:47
Nieuwe ruimte voor baan na ca. 30 jaar
door
ruudns
Vandaag
om 07:47:45
booster vraag
door
Ben
Vandaag
om 06:43:07
Bentheimer Eisenbahn, gisteren, vandaag en morgen.
door
dennie
Vandaag
om 00:25:50
Wat te doen met oude catalogi
door
Hasenwald
05 August 2025, 23:42:19
Module vliegveld Jan van Mourik
door
MOVisser
05 August 2025, 23:31:12
Nederland jaren 50 op basis van mijn roots
door
defender
05 August 2025, 22:30:30
Site DTS Modelspoor uit Ermelo doet het (bij mij) niet meer...
door
Martin Domburg
05 August 2025, 21:40:59
Hengelo in 1981-1982, maar dan anders: Kassenberg in N
door
1200blauw
05 August 2025, 21:40:36
Wat was jullie allereerste loc?
door
Bahn-AG
05 August 2025, 21:10:02
Her-(her-)beginnen
door
Overet
05 August 2025, 21:06:51
Terugverende koppeling
door
phdirk
05 August 2025, 20:32:14
Aanbrengen van (kleine) nummerplaten en dergelijke
door
phdirk
05 August 2025, 20:24:48
lampjes in huizen willekeurig schakelen
door
Bert55
05 August 2025, 20:09:59
De Deutsche Eisenbahn Verein (DEV): Duitslands oudste museumlijn
door
Sicco Dierdorp
05 August 2025, 19:58:56
De overeenkomst tussen een Ovaalramer en een Motorpost.
door
Kees-Jan
05 August 2025, 19:53:30
Vijfhuis (v.h. Frotterdam)
door
barry1972
05 August 2025, 19:33:07
Mijn eerste H0-modeltreinbaan in aanbouw
door
barry1972
05 August 2025, 19:29:14
Trix DXI van DC naar AC
door
hmmglaser
05 August 2025, 19:27:03
Vitrinekast
door
Scratchbuilt
05 August 2025, 18:44:53
NS Gabs gesloten wagen van Klein Modellbahn
door
Tedo
05 August 2025, 17:45:40
Ervaringen met veilingsites enzo (Marktplaats, Ebay, Catawiki, etc).
door
Tedo
05 August 2025, 17:41:37
N-Wagen; Brawa, ESU of Piko
door
wob
05 August 2025, 17:30:20
Station Arnhem jaren '80'
door
Niels B
05 August 2025, 17:26:13
US diorama in H0
door
Frank 123
05 August 2025, 16:59:19
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Algemeen
|
Ditjes en datjes
|
Voors en tegens van spaarmogelijkheid voor gewenst nieuw model
« vorige
volgende »
Print
Pagina's:
1
2
3
4
5
6
7
Vorige
-
1
...
5
6
[
7
]
Omlaag
Auteur
Topic: Voors en tegens van spaarmogelijkheid voor gewenst nieuw model (gelezen 15054 keer)
Maarten
Offline
Berichten: 966
Re:Voors en tegens van spaarmogelijkheid voor gewenst nieuw model
«
Reactie #90 Gepost op:
22 February 2011, 01:55:09 »
enne..... Totaltrain
edit: niet om een suggestieve parallel te trekken. Alleen maar om aan te geven dat er binnen de modelspoorwereld al eens een aanbieder op voor sommigen vervelende wijze verdwenen is. Is volgens mij in dit draadje trouwens al eens eerder opgemerkt bedenk ik me nu.
«
Laatst bewerkt op: 22 February 2011, 01:57:32 door Maarten
»
Gelogd
met de groeten van Maarten
stomer2010
Offline
Berichten: 165
Re:Voors en tegens van spaarmogelijkheid voor gewenst nieuw model
«
Reactie #91 Gepost op:
22 February 2011, 06:57:05 »
nou dat zie niet zo.
er zijn nog genoeg zaken waar je een tegoed kunt sparen en deze zijn zeker nog lang niet verdwenen.
alleen veel t-zaken stoppen meer geld in hun zakken. en de ander denkt hoe kunnen we de hobby steunen en in plaats van €100 in mijn zak doe maar €50 want dan verkoop ik wel misschien 3 treinen meer per jaar en kan ik de jeugd aan mij binden. want zo moet je denken. de jeugd is wel de toekomst en dan kan €50 meer weleens kunnen betekenen dat die jongen of meisje de trein niet kan kopen. terwijl iemand met een dik vet loon 2x balkenende norm, maar met 1,5 been in het graf of de oven hem zo kan gaan halen.
die jongen of meisje heeft er wel meer plezier aan daar kan die lok of wagon zijn leven slijten in vitrine en op de baan.
denk daar eens bij bij spaarmogelijkheden en zit niet meteen een t-zaak uit te schelden waar je kunt sparen voor extra korting.
Gelogd
fissy
Offline
Berichten: 4305
Re:Voors en tegens van spaarmogelijkheid voor gewenst nieuw model
«
Reactie #92 Gepost op:
22 February 2011, 07:12:06 »
Als ik de jeugd zo bekijk, zijn ze gemiddeld niet gek op een 500 € stomer ...
«
Laatst bewerkt op: 22 February 2011, 07:13:50 door fissy
»
Gelogd
Project
Gouda in H0
- Nederland - Tijdperk V - Digital: DCC Loconet (Digitrax DCS 100)
OBB bezoekje:
2008
-Anton-
Offline
Berichten: 295
Re:Voors en tegens van spaarmogelijkheid voor gewenst nieuw model
«
Reactie #93 Gepost op:
22 February 2011, 07:52:13 »
Mijn persoonlijke ervaring (helaas)
Zelf sparen is het veiligst en je hebt het zelf volledig in de hand
Andere mensen die het beheren of in welke zin dan ook.
Kosten gewoon geld, dat van jou spaargeld af gaat.
Simpeler is het niet.
Gelogd
IB, Traincontroller, ESU loc programmer, Arduino, Daisy II
Jeroen Water
Offline
Berichten: 5378
NS tijdperk IV (1973/1974)
Re:Voors en tegens van spaarmogelijkheid voor gewenst nieuw model
«
Reactie #94 Gepost op:
22 February 2011, 08:25:13 »
Ik vind het allemaal een beetje ver gaan, maar goed, dat moet ieder voor zich weten. Als je iets echt wilt hebben, kun je er prima zelf voor sparen. Mocht de 3700 zo'n succesnummer worden dat ie snel uitverkocht raakt en Artitec gaat geen nieuwe oplage maken, dan zijn er gerust meerdere methodes om binnen een redelijk termijn aan die 500 euro te komen. Men maakt nu zo'n heisa over het wellicht snel uitverkocht raken van die loc, maar vergeet niet dat 20 verschillende uitvoeringen ook niet binnen twee weken op de markt zijn. Laten we nu eerst maar eens afwachten of Artitec haar ambities waar kan maken, want de meeste projecten die vroegtijdig aangekondigd zijn duren aanzienlijk langer dan men toentertijd vorospelde. Hierbij doel ik niet alleen op de DE-1, maar ook op de energiewagen (oktober 2010 zou die komen), DDM-1 (zomer 2010) en de DE-2 (najaar 2010). Geen van deze modellen is nog op de markt (m.u.v. de DE-1 natuurlijk) en het is van enkele van deze modellen ook nog maar de vraag wanneer ze uberhaupt komen.
Jeroen
Gelogd
Bouwt aan Ermehuizen met het dienstregelingsjaar 1973/1974
theokersten
Offline
Berichten: 876
Re:Voors en tegens van spaarmogelijkheid voor gewenst nieuw model
«
Reactie #95 Gepost op:
22 February 2011, 09:23:03 »
ben het met jeroen water hellemaal eens.
eerst zien wanneer ze uitleveren aldaan niet met ofzonder vertraging.
zoals we zo vaak zien,en niet alleen bij artitec.
kunnen we doorsparen.
.
Gelogd
ib-basic.
liefhebber ho en grootspoor
Bestuur Stichting BeneluxSpoor.net
Offline
Berichten: 232
Re:Voors en tegens van spaarmogelijkheid voor gewenst nieuw model
«
Reactie #96 Gepost op:
23 February 2011, 17:46:46 »
Beneluxers
We gaan deze draad sluiten.
Dit is een zaak voor Artitec.
Mocht dit eventueel verder uitgewerkt worden, zal dat vast op de site van Artitec komen.
Het bestuur en bestuursleden van Benelux Spoor zullen in ieder geval niet deelnemen aan de besproken voorstellen.
Hoe goed bedoeld ook.
«
Laatst bewerkt op: 23 February 2011, 20:46:42 door Bestuur Stichting BeneluxSpoor.net
»
Gelogd
Print
Pagina's:
1
2
3
4
5
6
7
Vorige
-
1
...
5
6
[
7
]
Omhoog
« vorige
volgende »
Je bent hier:
BeneluxSpoor.net forum
|
Algemeen
|
Ditjes en datjes
|
Voors en tegens van spaarmogelijkheid voor gewenst nieuw model