Ben nog even met de vinger langs de keerlussen gegaan maar de lus rechts heeft, met deze opstelling, totaal geen functie meer als keerlus.gr Leo
Je wilde het kopstation op een aparte plaat maken en deze kun je natuurlijk iets groter houden dan de module, zodat je langere perron sporen kunt aanleggen en zodoende ook een langer omloop spoor kunt maken. Moet natuurlijk wel zo uitkomen dat de baan daar niet meer aan het stijgen is.
Als je twee plaatjes omhoog gaat, is die linker verbinding van het schaduw gedeelte misschien de oplossing voor het in de weg zitten van de wissel aandrijvingen.
Heb misschien nog een punt; kunnen twee wagons elkaar passeren op de twee linker banen die naar het schaduw gedeelte gaan? Het midden van een wagon op de buitenbaan zal iets naar de binnenkant oversteken en het uiteinde van een wagon op de binnenbaan zal naar buiten oversteken (snap je het nog? anders teken ik het ff)Zou dit het geval zijn, dan moet de hele aansluiting links op de schaduwbaan op de schop.