en stond onder de kopje Rivarossi dat de VIRM op basis word gemaakt van de oude irm, houd dat in dat de virm geen extra rijtuig met pantografen op het dak krijgt?
ESU.Nog een klein vervolg op ESU is dat er voor de digitale N spoor rijders ook een nieuwe decoder gaat komen. Ook geheten een Lokpilot mini 4.0. De decoder is een stuk kleiner dan de huidige N decoder die men vind in het ESU assortiment. De decoder heeft een motoruitgang capaciteit van 0,75mA.
Ik lees in het verslag van Manuel dat de 3700 op vooruitbetaling besteld moet worden.Geld dat voor alle handelaren?Jos.
Ik neem aan dat ESU dan ook een hele range van nieuwe motoren aankondigt die nog efficienter zijn. Ik vermoed dat bedoeld word 750mA of 0.75A.Jan-Peter
@ manuelIk heb met veel interesse uw verslag gelezen, en stond onder de kopje Rivarossi dat de VIRM op basis word gemaakt van de oude irm, houd dat in dat de virm geen extra rijtuig met pantografen op het dak krijgt?
Kuipers 50€ Wentink Arnhem 25€ ... straks moeten we bij elk model aanbetalen...
Kuipers 50€
Is bij Wentink al jaren de regel, aanbetaling van 25 euro voor een nog uit te brengen model. Is een prima stimulans om je bestelling echt af te halen, er zijn nogal wat bestellers die een winkel laten zitten met spullen 'omdat het nu ff niet zo uitkomt' , als er al een aanbetaling gedaan heeft zal men eerder geld apart houden voor de aankoop. En er gaat meteen 25 euro af van de prijs...
Is bij Wentink al jaren de regel, aanbetaling van 25 euro voor een nog uit te brengen model. Is een prima stimulans om je bestelling echt af te halen,
In mijn geval een prima stimulans om daar helemaal weg te blijven.
jij vraagt immers iemand om voor jou een investering te doen.