Hopelijk krijg je op korte termijn een nieuw exemplaar, waar daar heb je wel recht op.Voor het zelfde geld fikt heel je modelbaan af.
Je kan dit uitgebrandde ding altijd nog in het andere draadje "pimp mijn LimaRossi Mat '46" kwijt
Hallo,,,Voordat we de importeur helemaal afbranden hiero 1. Weet Overbeek dit al?? ( volgens mij nog niet )2. Hebben ze er belang bij een ondeugdelijk product op de markt te zetten?? ( niet dus! )3. Geven we Overbeek eerst eens een kans om dit op te lossen?? ( ja , toch ? )4. Is dit bericht geplaatst ter info voor medespoorders?? ( dacht het wel )Groet, Jan
Bij het rijden viel het al op dat hij vrij veel vonkte en mede door het slecht rijgedrag door de treeplanken
werkt de booster beveiliging goed?
1. Weet Overbeek dit al?? Daarom moet je die informeren, maar wel via/ in overleg met je winkelier: daarmee heb je een koopovereenkomst wat hem verantwoordelijk maakt voor de staat van het geleverde produkt2. Hebben ze er belang bij een ondeugdelijk product op de markt te zetten??Dat was ook helemaal niet de discussie, het gaat alleen om de kwaliteit van het treinstel zelf.3. Geven we Overbeek eerst eens een kans om dit op te lossen?? Zie mijn opmerking bij 1.4. Is dit bericht geplaatst ter info voor medespoorders?? Ja, plus het advies melding te maken van elk ander treinstel met dezelfde klacht.Voor het overige zou ik afwachten wat Jurgen met zijn winkelier overeenkomt.Bessel
Opvallend is het losse draadje, die ik aan de andere kant overigens ook zie zitten JurgeN