yep, ik weet al waar we met de vakantie heen gaan.DE ZOLDER nou moeders nog mee zien te krijgenjan
AR2222401Digital Sound NS 3737, olijfgroen, 3-assige tender zonder bel (museum uitv 1958)
Even dubbel checken:Is dit de 3737 zoals hij tegenwoordig als museum lok door het leven gaat?Mvg,Romar
Ik had het ook over de resulterende eindprijs.Maar die is wel degelijk gerelateerd aan de ontwikkelkosten: minder extra moeten ontwikkelen betekent een relatief minder hogere prijs voor een extra bak dan bij een extra bak waar meer extra ontwikkeld moet worden.
Me dunkt dat er veel van de DE-1 hergebruikt kan worden voor de DE-2. Prijsverschil: €60. En de DE-5 is een heel ander beest. Reken even voor het gemak die extra bakken aan €60 per stuk, dan kom je aan €480. Ik zie echt niet hoe een DE-5 goedkoper dan €450 zou kunnen, tenzij ze bij Artitec aan bijstandsfraude gaan doen.
Dan liever een diesel drie. En dan niet zo'n plan U maar materieel '34.
Nu maar hopen dat Artitec een beetje een mooie 3700 heeft gemaakt: met bewegend binnenliggend drijfwerk en schuifbeweging en niet te vergeten ook de leidingen voor de smeerpers naast de rookkast heeft gelegd, en natuurlijk voor de liefhebbers op dit forum gele LED's in de olielampen en maar 2 onderin en niet de derde op de rookkastdeur ook verlicht Anders vermoed ik dat we een nog langer draadje kunnen verwachten bij materieelbespreking als deze is uitgekomen met kritiek welke van de ene gebruiker wel gezegd mag worden en wat de andere dan weer gezeur vindt mvg,Ivo