Eentje ?We zijn al 58 bladzijden aan het speculeren wat er zou komen en 5 bladzijden terug was al bekend dat het kolenbakken zijn. Gr.Eric
Ted is al op 1 van de 1e 5 pagina's genoemd!!Greetz:Menno
Ik vind het niet echt bij de Kameel passen. De zinsnede "de belangrijkste trajecten" wijst toch meer op sneltrein- of intercitymaterieel. En veelzijdige inzet? De kameel is toch vooral gebruikt voor bijzondere ritten?
Ze verwijzen wel heel nadrukkelijk door naar een 3700.
Inderdaad, bijna alle E- en DE-locs worden genoemd, zelfs de relatief onbekende 2000... En van de stoomlocs wordt maar één srie genoemd. Volgens mij zou de 6300 veel meer voor de hand liggen om dan genoemd te worden: grote zware tenderloc die in het zuiden van het land dienst deed.
Ik kan me niet vinden in de beschrijving "hij reed op belangrijke trajecten en werd veelzijdig ingezet"Dat kan de kameel niet wezen want het gaat over een materieelsoort die in het verleden werd ingezet.De kameel rijdt intussen alweer en dat zou toch een vergissing zijn van Artitec om het verkeerdte formuleren....
Persoonlijk zeg ik in ieder geval stoom, wat breed inzetbaar is, en een grote groep modelspoordersaanspreekt. Met specifieke modellen maak je een handje vol modelspoorders blij, maar met een nog bestaand modelwaarvan het grote voorbeeld nog in een museum staat bereik je veel meer modelspoorders.Mijn voorkeur, in ieder geval NS en dan een 3700 serie of 6300 serie.
Ivo TB zei dit al op pagina 1, helemaal onderaan. Dus lopen we al 58 pagina's achter de feiten aan te hobbelen.