voor een 1200 is de kist echt wat kort, hopen dat het niet klopt net als het Polizei boot uit NRW in de haven van ...Artidam
Welke geruchten zijn dat?
Wanneer komt de rode of de blauwe? De gele uitvoering is geen blauwe engel. Bij de gele zitten er van die rare dempers op het dak en is de karakteristieke muizenneus mishandeld door de 3 frontruiten te vervangen door één grote Anders gezegd: ik wil best een rode en een blauwe en voor 300 euro is dat nog wel te doen. Bij mij rijden de De-1's overigens prima. Ik heb de indruk dat alleen de eerste serie problemen had.Ik ben benieuwd naar het model. En daarna op naar de Artitec 3700 mvg,Ivo
voor een 1200 is de kist echt wat kort, hopen dat het niet klopt net als het Polizei boot uit NRW in de haven van ...
TED is zo te zien vrij lang ... in ieder geval langer dan de andere twee ... zou inderdaad zomaar een 1200 kunnen zijn!Of is dat gezichtsbedrog?
Ik heb even bij de houten thomas treintjes van mijn zoontje gekeken, ze hebben allemaal een naam, ener is inderdaad een fred bij.Maar dit is geen loc maar een kolenwagon.Groet,Oscar