Teds (..) wordt ook gebruikt als bijnaam voor Edward. Kwam die niet voor in Thomas & friends?
Ja, 1202 van binnen gezien en geroken... Nounou... Maar om nou aan roltrappen te gaan snuiven om dat weer terug te krijgen... Enne, 3700 is een stom ding. Doe dan een 4600, die is veel stoerderder.
Hebben jullie weleens een 1200 (loc) van binnen geroken...Ik wel heerlijk al die geurende vetten/olie en die krappe loopruimte. Ruik die geur nog weleens als ik op een roltrap sta en hmmm opsnuif Pure nostalgie.
Hebben jullie weleens een 1200 (loc) van binnen geroken...Ik wel heerlijk al die geurende vetten/olie en die krappe loopruimte.
Gewoon een Stalen D dus. Die kwam nog ergens in Europa, werd ingezet op belangrijke lijnen. Veel gefotografeerd, ook achter een 3700
Doe mij dan maar een lekkere diesellucht...Jammer dat er geen geurdecoders zijn (en betere rookgeneratoren die ook een koude dieselstart goed simuleren!)
En waarom loks : vrijwel alle (na-oorlogse) rijtuigen zijn inmiddels in exact 1:87 uitgebracht of in elk geval aangekondigd. Treinstellen zou kunnen, maar ik kan geen stellen noemen die bij de genoemde omschrijvingen passen. Goederenmaterieel zou kunnen maar om nou 3 goederenwagens aan te kondigen met zoveel bombarie....