Hallo Allen,Weet iemand van jullie de juiste instelling van de cv-waarden voor de DE2 met loksound versie 4?De De2 rijdt nogal schokkerig.Groet, Henny.
Op eurospoor maar 1 foto kunnen bemachtigen van het interieur zoals deze was in 1969 (en dan nog alleen 1e klasse). Heeft iemand nog een idee waar ik foto's kan vinden van het bagage compartiment en de balkons?
Voor de Balkon's kan je komend weekeinde terecht bij de NS-41 welke als Heimwee-Express zal rijden. Je moet dan wel het leerdoek welke daar licht en donker grijs zijn vervangen door licht-geel. Verder veranderd er weinig.edit: de deuren zijn dan ook beplakt ipv gelakt!Als je foto's aangbeboden krijgt van een bagagecompartiment, dan houd ik mij aanbevolen. Ik heb ze nog nergens gevonden. (behalve die van de afgezaagde 21)mvg,Robin
Hoi KarstIk weet niet of ik hetzelfde bedoel als jijMaar ik zet de Taktfrequenz van 40 KHz op 20 KHzdoor CV 49 bit 1 op 0 te zetten in sommige van mijn lopi 4(Ik pak zelf de programmer daarvoor)Weg doedelzak, zonder dat de loc aan soepelheid inboet.Gr. Ron