Moet je vergelijken met de DKM DE-2, die lijkt helemaal op de SVT137
had best wel intresse in de de-2.gezien alle kritiek die ik hoor en lees ga ik toch voor andere zaken in hetmodelspoor gebeuren.heb nog wensen genoeg.eigenlijk toch wel jammer dat ik het aan mij voorbij laat gaan.op zich toch mooi dat hij uitgebracht is.maar al de tekortkomingen plus de prijs die men er voor wil/moet hebben toch jammer,dat dit allemaal zo speelt.
Deze opmerking slaat echt nergens op. Je vergelijkt een eierkopf met een muizenkop.Alhoewel ik een Piko model van de SVT137 wel heb omgebouwd naar een gerenoveerde DE2.Bovendien is er over de DKM DE-2 niet zoveel geklaagd als over de Artitec DE2.Er klopt gewoon helemaal niets van en toch wordt hij veel verkocht.Kromme daken, stroomafnemers niet goed, ruitenwissers mee gegoten met een raamstijl, kleuren niet goed, seinbeild frontseinen verkeerd, treden op de verkeerde plek, cardan koppen niet op de juiste plek, interieur niet de juiste kleur en ga zo maar door. GroetjesWil
Bovendien is er over de DKM DE-2 niet zoveel geklaagd als over de Artitec DE2.
Nee gek hè! We hadden nog geen Beneluxforum .......
Deze opmerking slaat echt nergens op. Je vergelijkt een eierkopf met een muizenkop.GroetjesWil
Zo'n SVT37 (van Piko DDR) heb ik ooit ook eens verbouwd.
hehe gatoch te twijfelen.ga binnenkort toch eens goed kijken en nadenken van hoe of wat ik ga doen.gr.theo
Nee gek hè! We hadden nog geen Beneluxforum maar alleen de RailAmateur die het model de hemel inprees.