Gewoon doorsparen en met de centjes in de hand naar de winkel. DE2 laten uitpakken door de winkelier, inspecteren of hij o.a. niet krom is en proef laten rijden. Istie OK, meenemen die handel. Anders de centjes aan iets anders besteden. Simpel toch??
En zo maakt iedereen z'n eigen keuze.Daarom is deze doorgaans nuttige informatie op dit forum zo belangrijk.Mvg Ad
Miauw (oftewel: kattenrug). Je zou eens vanuit de lengterichting over een bak moeten kijken, of je zou er een liniaal langs moeten houden. Dan kun je zien of de bak op enigerlei wijze niet helemaal recht is.
En zo maakt iedereen z'n eigen keuze.Daarom is deze doorgaans nuttige informatie op dit forum zo belangrijk.
Ik heb ook even gekeken, het is bij mijn 93 (Rood, NS logo + ATB) miniem, maar hij heeft inderdaad een katterug. Het is met het menselijke oog echter niet zichtbaar, je moet er een liniaal op het dak langs houden om het te zien. Ik denk dat die van mij zo'n 0,4 tot 0,5 mm omhoog staat in het midden, maar zoals gezegd, het is eigenlijk niet te zien.