De serieuze modelbouwer spuit 'm geheel om natuurlijk Maar een wat minder serieuze kan waarschijnlijk wel leven met een net niet kloppende snor.
« Laatste verandering: Vandaag om 16:14:10 door Mispoes, Reden: zit die vervelende Chris er weer tussen te coolen... »
Levering aan winkels trouwens woensdag.IVM Koningsdag.
Althans, bij de stellen die ik nu in mijn handen heb gehad.
@Mispoes: ook ik heb nog een rode DKM. Destijds was iedereen er heel blij mee, puur omdat er niets beters (betaalbaar) bestond.Hij mag blijven omdat je er toch niets meer voor krijgt.
Maar een wat minder serieuze kan waarschijnlijk wel leven met een net niet kloppende snor.
We zijn het eens...Die laatste categorie heeft ws ook nog een DKM op zijn baan en wat we daar van vinden mag ondertussen bekend worden verondersteld...
Die laatste categorie heeft ws ook nog een DKM op zijn baan en wat we daar van vinden mag ondertussen bekend worden verondersteld...
Koninklijk meervoud ?
wat stel je voor zijne poezeligheid? Rituele verbranding middernacht as. zonnewende?
Zijn ze nu al uitgeleverd, of...?
Juist twee weken geleden afgeschoren. En ik leef nog, dus je stelling klopt. Ondertussen ben ik wel benieuwd naar de bewering van Robert, dat het bijzonder is dat er Mashima-motortjes inzitten.Kan iemand dat bevestigen?mvg,Gert