Het gaat mij (niet direct zozeer) om de levertijden, maar meer over het feit dat LSM in de concurrentiestrijd nu beweert dat zij de aankondiging al gedaan zouden hebben en dus het slachtoffer zouden zijn van een ander, terwijl de werkelijkheid volgens mij anders is. Noch op de site, noch in de catalogus 2010-2012 is er volgens mij eerder sprake geweest van die CC 72000, dit is dus (dus na de aankondiging van Roco) de 1e keer dat ze er zelf over spreken.
Tja, Sicco, voor mij heeft het verhaal ook een soort eigendynamik. Steeds voor de gek houden, kan ik niet blij van werden. Dus ga ik niets meer op lange termijn bestellen bij LSM, wel wetend dat dan de release verder naar doorgeschoven wordt. Als de Nederlandse markt te klein is, dan zou het zo zijn, maar steeds doorschuiven omdat op de Duitse/Franse markt meer concurrentie is, vind ik niet erg leuk. Verder vind ik het ook niet leuk wat er met de ICR Stuurstand is gebeurt, zitten wij nu enkele jaren met een incompleet stam en dan kost de stuurstand direct een hoop geld omdat iedereen hem nodig heeft. Zo iets blijft zitten in mijn geheugen, en zal wel wat centen besparen bij de aankopen bij LSM
Maar vergeet dan wel niet dat de electronica voor de werking van de front/sluitseinen erbij komt.
UpdateICRm and the Bs komen er aan. Of ieder geval ze gaan ze produceren.http://www.hetspoor.com/dokumenten/lsm_produktielijst02032011.pdfDave