Martin,Mooie dingetjes!Krijgen we misschien ook een filmpje voor het geluid?Gerard
@TreintjeDelft, leuk om te zien dat er hier iemand anders met Japanse treinen bezig is. Fraaie set ook die Yamanote-sen E231-500, ga je hem zo laten of ga je hem uitbreiden naar een 11 wagen trein zoals in het echt?om bij het onderwerp te blijven, mijn aanwinsten van deze maand:Kato 0 series 2000 sub-type Shinkansen set (basis set + uitbreiding voor een volledige 16 wagentrein)...inhoud basis set:...inhoud uitbreidings set:...de volle lengte.......samen met een 200 serie Shinkansen*:...Kato Unitrack set V13:...groeten Sander*In het echt kunnen de 0 serie en de 200 serie nooit op hetzelfde baanvak gereden hebben. De 200 serie werd ontwikkeld voor de Tohoku en Joetsu Shinkansen ten oosten van Tokyo, Terwijl de 0 serie op de Tokaido en diens verlenging de Sanyo Shinkansen te zien was. Beide series rijden ook op een ander stroomsoort (0 serie 25kV 60hz, 200 serie 25kV 50hz) en andere beveiligings systemen.
Doet me er aan herinneren dat ik er ooit in eentje ben geweest in York. (jaja, een raadsel)
Typisch Iers. Wel leuk dat er ook daar modellen van bestaan, want de Ierse spoorwegen kwakkelen al een aardig tijdje.- Peter