Vandaag eindelijk tijd gehad om mijn Beneluxhondekop uit de doos te halen. Gelijk maar een Lopi 4 ingeprikt, interieurverlichting gemaakt de koppelingen ala Karst verbouwd en geschilderd. Toen de baan op en naar één zijde laten inlopen. Loopt niet helemaal geweldig. Bij bepaalde stappen is het net of het treinstel wat horterig gaat lopen. Enfin toen de andere kant op en.... Het lijkt bij wat lagere snelheid wel een reutelende koffiemolen. De Lopi staat op standaard instellingen en ja ik heb CV54 ook al op nul gehad en met F1 de sprong laten maken. Nou dat was helemaal bagger. Toen de CV's 52,54 en 55 maar weer in de fabrieksstand gezet. Weet iemand wat hier aan de hand kan zijn?vr. groet,Wiebe
Karst,Dank voor de aanwijzing maar ook deze instellingen hebben niet geholpen. Ik heb even de CV56 op 0 gezet en ook toen bleef de koffiemolen ronken. Hij doet het hoofdzakeloijk één kant op. Ik heb ook andere decoderinstellingen geprobeerd doch zonder resulaat. Mijn mat 54 gele snor en mijn bloedneus doen het heel goed. Ik denk dus dat het iets met het treinstel zelf is en niet iets van de decoder. Morgen maar even terug naar mijn hofleverancier in Vlaardingen.Vr. groet,Wiebe
De NMBS versie is nu ook leverbaar..