Kijk naar de 2de klasse bak de foto van Chris… een witte 2… in plaats van zwart…
Ok, hier is ie dan ….en nog de panto's. [
Ok, hier is ie dan
Wat bij de eerste exemplaren van een jaar of tig geleden ook al was (en nu ook nog), is dat de coupéramen ook weer te diep liggen, met gevolg dat je een gele rand ziet.
Fraai treinstel als ik de foto's zo voorbij zie komen. Alleen....ik kan er de vinger niet op leggen, maar ik krijg bij de kop van de oude Fleischmann Plan V meer het gevoel van....ja dat is hem precies! Na de kop houdt dat gevoel wel op natuurlijk!
Eerste indruk op basis van de foto's geeft wat vraagtekens inderdaad. Daarentegen zojuist een eerdere Roco Plan V bekeken en afhankelijk van het felle (led-)licht erop zie je daar de naad ook fors zitten en die heb ik in het verleden nooit eerder zo waargenomen.Ik ga deze in de winkel zelf eerst met eigen ogen bekijken. Uiteindelijk gaat het om de totale indruk.
Dat komt doordat we tientallen jaren dat model gewend waren. Zelfde gebeurde destijds met de Hondekoppen. De veel te brede Lima-hondekoppen waren we dermate gewend geraakt, dat die van Piko te smal leken.Bor