Bob,Heb inmiddels al de nodige stoeipartijen met servo's achter de rug. (weliswaar op de 67810) maar het principe is hetzelfde.En heb alles handmatig gedaan. Wat ik in je beschrijving van dat deel zie is dat je nadat je 1 servo hebt zien 'bibberen', je idd de knop moet indrukken die je uiteindelijke wilt gebruiken bij de aansturing, maar dat je vervolgens 2 keer separaat een andere - willekeurige - knop moet indrukken (achter elkaar) om de servo in te stellen. Ik heb dat steeds per servo zo gedaan, dus stuk voor stuk aangesloten. Voorts heb ik bij dit alles wel alle voedingen van de - in mijn geval - IB II gehaald en nog niet van een aparte trafo.De programmeer route moet ik nog verkennen.Succes.
Ik bedoelde eigenlijk de volgende stap dus waar je kan aangeven welke knoppen je wil gebruiken voor het inregelen van de servo beweging.klopt het trouwens idd dat je wel eerst bij wisselinstellingen het decoder adres invoert en dan naar het "keybord" menu gaat en daar de desbetreffende wissels schakelt met rood/groen?
Twin center is vergelijkbaar met de IB alleen geen motorola protocol maar wel FMZ