Dan heb ik nog wel een vraag, waar kan ik die tortoise dingen kopen. En gebruik jij schakelaartjes aan uit aan of middenstand en als je hem bijv. naar boven doet veert hij weer terug. Snap je wat ik bedoel?
... servo van ca € 3-5 er bij (wel hongkong versies, maar prima servo's stunten nu voor $1,70 per servo) kom je op ca € 12-15 per wissel. Weet alleen 123 niet of de Uhlenbrock analoog aan te sturen is.Esu Servo switch pilot servo aandrijving is goedkoper € 25 (ANW) per 4 uitgangen. Deze is ook analoog aan te sturen, zeer makkelijk programmeerbaar, alleen andere oplossing bedenken voor puntstuk polarisatie. Kosten ca € 9-12 per wissel.Je kan natuurlijk ook conrad servo's nemen of andere merkservo's en dan ben je wel wat meer kwijt.De snelheid van de servo is makkelijk te regelen, je hoeft daarvoor niet de spanning te verlagen.
Die brakke goedkope Hongkong of Taiwan servo's zou ik niet onder mijn baan willen hebben.
Verder geeft Mathyn aan dat hij later automatisch wil rijden en dan moet hij alsnog de decoder er bij kopen bij tortoise aandrijving en dan komt de prijs weer in het voordeel van de servo's uit.
Verder moet Mathyn het uiteraard zelf weten.
Roco Line 2,1 mm, zonder iets van bedding. Gr.Mathyn