Ik heb hier een Marklin-hamo krokodil reeks Be 6/8, en de aandrijvingsloze stel assen draait heel zwaar, ik weet bijna zeker door de oude olie en al het stof. Dus die wil ik uit elkaar halen en schoonmaken, wat blijkt, volgens mij kunnen ze er niet af. Weet iemand hier meer van? Ik wil hem namelijk heel graag schoon maken.Gr,Mathyn
Ik heb daar ook wel eens last van Mathyn, er zijn een paar dingen die je kan doen (afhankelijk van jouw situatie en wat je eventueel al gedaan hebt):- Verhogen van de stroom en spanning op je baan door:--- Extra aansluitingen te realiseren;--- Een (extra) booster in te zetten danwel extra transformators;--- De bedrading dikker uit te voeren.- Puntstukken van je wissels voeden, uiteraard afhankelijk van de wisselstand.
Mathyn, als je in de buurt van Ermelo woont, dan mag je altijd langskomen. Dan zullen we dat beessie wel even onder handen nemen!Jeroen
je hebt ze in verschillende mm, wat raad je mij aan
Dat is waar. Ik heb mij laten vertellen, en ik heb gelezen dat je wel verschil merkt. Maar is dat ook zo?Gr,Mathyn
Wie zegt daar MOTOROLIE NOOIT DOEN?