een daad van mijn zoon
Zorg je tijdens Ontrax voor doekjes? Ben bang dat het kwijlen word.
Dit doe mij smachten naar meer. Ik krijg zin om weer met een baan te beginnen.....
1 : er ontbreken jaloezieën (of hoe heten die dingen) in de (klokken?)toren. Horen de boeren, burgers en buitenlui op zondag wel dat er mis is? Of staat de father / priest buiten met een bel?
2: Er had nog wel een raam bijgekund. Nu is het donder in de kerk.
3: Op die plaatjes zie ik dat die kerkjes meestal helemaal wit zijn (behalve dan het dak).Puntje 3 vind ik niet .... (belangrijk is niet het woord wat ik zoek), want wat er staat is al mooi, maar voor de realiteit.....
Jou idee met de jaloezieën is een goede, die kan ik er evt nog opmaken en erachter zwart schilderen zodat het lijkt dat er een gat zit voor een klok.
Ben ik niet met je eens Er zitten nu 4 ramen in, als de kerk niet "doorgesneden" gebouwd was zou je voor en achter 4 ramen hebben en opzij ook. 8 totaal op dit formaat kerk lijkt mij geloofwaardig genoeg. Het is maar een kleine gemeenschap
Ik heb even met je meegegoogled en die bewering klopt. Alleen had ik als voorbeeld de kerk genomen van Muskrat Ramble. En die had zijn trimming geverfd:
Klopt. Ik was al begonnen met als voorbeeld een getekend plaatje. Op een gegeven moment wilde ik wel iets doen met een opening voor een klok maar zat alles al dicht geplankt..... en had ik geen zin meer dat te veranderen Jou idee met de jaloezieën is een goede, die kan ik er evt nog opmaken en erachter zwart schilderen zodat het lijkt dat er een gat zit voor een klok.