Heb ik me zo genoeg "ingedekt"??
HELLUP! Ik zit klem... Kan niet kiezen én ga zo alsnog in een tijdnood komen! Ik moet een achtergrond in de dio-bak schilderen... Maar ik kan maar niet kiezen tussen:1) Vaag (horizontaal) grauw naar (hemels-)blauw egaal (helder)2) Blauw met wat enkele (witte) wolken (maw helder met lichte bewolking)3) (Gebroken) wit met wat blauwe gaten/plekken (maw zwaarder bewolkt)Dus (o.a.) Hans... Als je dit leest...
Patrick, we zitten letterlijk en figuurlijk in de herfst periode dus..... kies maar voor 3Hans
Heb je nu al iets veranderd aan de lucht ? de laatste foto ziet er al heel anders (beter) uit met die bomen ervoor .
Op die laatste foto is inderdaad de "lucht" net als het in het echt zou kunnen voorkomen op zo'n vroege morgen in de herfst/nazomer met dat iets mistige/laaghangende bewolking...
De fotoachtergond voor de boompjes van mij was in 2 minuten gespoten
Mja, ik heb absoluut veel mooiere luchten gezien, de vraag is echter nu: Kan het er mee door... (én als ik er nu vanalles, boompjes en gebouwen voorzet.... óf nog een vogeltje in de lucht erbij schilder!?)