Maar misschien is het leuk om een klein zacht lampje erachter te plaatsen, zodat er wel iets meer van te zien is, want het zieter werkelijk prachtig uit. Het zou zonde zijn als het een zwarte massa zou zijn op de beurs. Wat het misschien als snel zal worden.Het hoeft niet vel te zijn, maar net dat je iets van de kleuren ziet
Met dat rooster ervoor zie je nog minder... maar ik ga er even vanuit dat dit er niet bij gaat komen? In kerken branden vaak kaarsen overdag... is dat iets om te imiteren (inclusief het flakkeren?)Vindt het er verder geweldig uitzien...
Helaas staan kerkdeuren, in tegenstelling tot hetgeen vaak beweerd wordt nooit open
het buitenlicht maakt de ramen in de kerk goed zichtbaar.
Theo & Mathyn, Dank voor het compliment! Tja, ik begrijp wat je bedoelt, echter is het raam in het echt overdag ook gewoon een donkere massa.Een lichtbron plaatsen om de kleuren te kunnen laten zien, zou dus eigenlijk tegen-natuurlijk zijn. Het diorama van Hans en mij, zal zich overdag afspelen... als we het 's nachts zouden laten afspelen, dan zie je een hoop andere kleine details weer niet. Zou je voor beide oplossingen gaan (een dag/nacht cyclus), dan zouden de taferelen die zich in het diorama afspelen eigenlijk weer niet kunnen. (Hans, wat denk/vind jij?)