Wissel; je hebt gezien dat het om een stubwissel gaat waarbij de zaak niet uit 1 stuk is gebouwd? Of begrijpen wij elkaar niet goed? Hoor het graag
Ronald, jij hebt ook die railmalletjes van Wenzszs, die zijn voorzien van fixatiesleuven voor een schroef.Waarom gebruik je die niet om de beide spoorstaven eerst te fixeren en dan pas te spijkeren ? zo doe ik dat namelijk
Sorry, ik zie je reactie pas net. Ik heb het topic een beetje terug gelezen. ik had niet door dat een stubwissel net wat anders is dan een normale wissel
Hee Ronald,Op zich is gaan met wat er voor handen is een goede zaak.. Maar ben je niet bang dat, nadat je alles perfect hebt onderzocht, gepland en mooi gebouwd, je je straks toch gaat ergeren aan die te grote spijkers...? Je bent nu nog relatief kort bezig geweest (zullen toch al wel wat spoorbouw-uurtjes inzitten...) dus nu kun je eventueel nog anders....
Ronald,Mooi om je bezig te zien in je instructie video Kan je niet een soort mal maken die over de rails geklemd kan worden zodat deze de rails voor je fixeerd dan springt hij niet de gehele tijd rond, misschien dat zo'n knijpertje werkt die modelbouwers gebruiken als 3e hand?