Prachtig Ronald, nieuw en vrij zeldzaam thema, hartstikke leuk. Ik ga dit volgen, maar dat wist je al. (Enne Henk heeft wel vaker gelijk, daar heb ik ervaring mee )
Einde fantasie.... ik ga weer plakken
@ Ronald, al vind ik er dan geen hol aan,....
Een lijstje kun je terugvinden op één of ander forum waar ik vroeger wel eens kwam.
vol ?? ik vindt juist de balans met de drukt evan een haven aan de ene kant en de "kennelijke" rust verder landinwaarts aan de andere kant juist heel mooi.Ik zie al een verduistering in de verlichting voor de avond, en dan op de achtergrond wat gerommel van de kenonne en met oranje leds wat geflikker om het wat luister bij te zetten Een marcherende companie naar de haven toe langs een boerderij waar de vrouwen op het veld staan, en kinderen onwetend langs de sporen spelenOp het station komt een andere compagnie aan met soldaten van het front, ebsmeurt met vuil en en gescheurde kleding, en onder de brug over het water pedelt een vredelievende ouwe indiaan. en in de haven staan ook een groep pelsjagers die net uit het binnenland komen met hun waar om te verkopen aan het leger.....Einde fantasie.... ik ga weer plakken