Helaas dus straks nog maar één winkel in Eindhoven (Willies) nadat Treinhobby aan de Heezerweg er ook mee is opgehouden.
Ik was gisteren even voor wat klein spul bij Verspaget (Strijpsestraat, Eindhoven) en hij vertelde me dat hij gaat stoppen met de treinen. Alleen plastic en RC-modelbouw blijft hij doen. Nu was het assortiment treinenpul niet zo uitgebreid, maar bij grote afname waren volgens hem zeer interessante kortingen mogelijk. Dus wie met name bouwdozen zoekt is aan het goede adres. Rollen materieel is er niet veel meer, maar in schaal N stond er nog wel wat. Helaas dus straks nog maar één winkel in Eindhoven (Willies) nadat Treinhobby aan de Heezerweg er ook mee is opgehouden.DEUVM.
Het enige waar ik een hekel aan heb, is het roken in de winkel. Als je de deur uitloopt en weer in de auto stapt, is het net alsof je in een kroeg bent geweest. Bah.
Helaas dus straks nog maar één winkel in Eindhoven (Willies) nadat Treinhobby aan de Heezerweg er ook mee is opgehouden.DEUVM.
Hallo allemaalIk zie dat jullie ook naar N kijken. Wat is volgens jullie dan een goede N winkel in Nederland met een uitstekend N assortiment ( mag ook best Duitsland zijn). Wie heeft ervaring?
Jammer, maar begrijpelijk van Verspaget. Ik vroeg me al langer af hoe hij het -met dit kleine assortiment rollend materieel- volhoudt. Mocht je ook geinteressert zijn in poppenhuizen, moet je bij Verspaget eens de straat oversteken. Zijn zuster heeft daar ook een mooie winkel.
is volgens jullie dan een goede N winkel in Nederland met een uitstekend N assortiment ( mag ook best Duitsland zijn). Wie heeft ervaring?
Huhnerbein (schrijf je dat zo ?) in Aken combineren met een kerstmark paps nog gauw even bij de treinenwinkel aan de markt binnenwipt
Nu woon ik sinds kort in Turnhout maar hier in de buurt is geen enkele modelspoorzaak te vinden. Ik moet dus steeds naar Nederland rijden. Groeten Jake