Dat maakt niet uit. Als ik vanuit waardanook naar beide evenementen ga, moet ik toch echt twee keer heen en terug. Of dat nou twee dagen na elkaar zijn of dat er een half jaar tussen zit.
Zeker niet getrouwd, kinderen,vriend of vriendin? Er bestaat ook nog zoiets als socialeverplichtingen en, niet geheel onbelangrijk, een huishoudportemonee die die soort grapjes niet vlak achterelkaar kan verdragen.
een huishoudportemonee die die soort grapjes niet vlak achterelkaar kan verdragen.
Geinig, iedereen weet al weer precies hoe het zit Nou hier dan een kleine uitlegOntraxs is een succes, en daar zijn we trots op, en werd in een vakantie gehouden.Dit hield in dat er met 13000 bezoekers nog maar een groei inzit van 2000 bezoekers, want 5000 bezoekers per dag is helaas het max door veiligheidsregels van de brandweer en gemeente.De vakantie had al een groeiu, zonder Ontraxs, en Ontraxs, daar verwacht ik ook wel een klein beetje groei inhalen we Ontraxs uit de de vakantie, heeft de vakntie weer meer groeiruimte, en ontraxs heeft dan een groeiruimt evan 11.000 ipv 2.000 bezoekers ( bij een gem. bezoekers in een weekend met de vrijdag van ca 4000).We moesten dus de vakantie uit, we hebben contact gehad met Rail, deze wilde niks zeggen, was topsecret, dus wij hebben gebeld nmet Euretco dat we de hal wilden huren voor de datum van 10 maart, en diue was nog vrij, lag geen boeking op. dus wisten wij genoeg.ik heb toen aangegeven aan het museum deze datum gelijk te communiceren naar de buitenwereld, echter is dit door mij onbekende omstandigheden uit gebleven.dit was ergens begin juniDit is dus het verhaal, en we zijn nu echt wel in overleg met RAIL, want nu kan het opeens wel, en we kijken naar een oplossingPersoonlijk willen wij naar een andere datum, echter, niet na maart, kans op mooi weer is te groot, en dan moeten de pap's mee naar het bos,dus april ed is geen optie, ook niet omdat wij nauw samenwerken met de fabrikanten om als eerste de nieuwtjes te hebben op Ontraxs, en in mei kan jen niet echt spreken van nieuwtjesEerder kan ook niet, vanwege diezelfde vakantie, en de speelgoedbeurs in Duitsland, en het evenement met Zeeland, waar we wel alles in goed overleg doen, net als met Eurospoor en Rijswijk overigens.Geloof me, wij willen ook niet in hetzelfde weekend zitten, dat is ook ongunstig voor ons, en voor Rail, want voor het evenement Rail, heb ik nog steeds warme gevoelens en zal ik altijd houden.We kijken daarom of we een week eerder kunnen gaan zitten, waant of er nu 1 week tussen het evenement zit of 2, dat maakt geen niks uit verder volgens mij.een week later is ook geen optie, dan is Stuttgartde datums voor Ontraxs zijn overigens al bekend tot 2015, en ik zal er ook op hameren bij het museum deze data alvast naar buiten te brengen, zodat iedereen weet waaar ze aan toe zijn, want 1 ding wil ik wel kwijt, wij gaan uit van de kracht van Ontraxs, en er staat nergens in de wet dat wij niet naar Maart mogen verhuizen omdat alleen Rail daar recht op heeft, als wij denken dat het beter is, dan doen we dat, liever in overleg uiteraard, maar volgens mij moet overleg nog altijd van 2 kanten komen.