Hi Filip,Voordat dit nu echt een compleet eigen leven gaat leiden, onze naam is niet "gejat". Dus, het woordje "ook" zou je wat mij betreft liever weglaten. Ik vind het erg vervelend voor je dat anderen jou naam gebruiken. Maar, dat heeft nogmaals niets te maken met On TraXS! We kennen elkaar goed genoeg dat je zult begrijpen dat ik omtrent On TraXS! geen twijfels kan en wil laten ontstaan. Het museum zal het zeker niet op prijs stellen dat er een zweem van onbetrouwbaarheid rondom de organisatie of het evenement zou komen te ontstaan. Nogmaals, On TraXS! is een gedeponeerde naam die is bedacht door de afdeling PR van het Spoorwegmuseum en op mijn aanraden officieel is vastgelegd. Alleen het Spoorwegmuseum, Ronald Halma, Marty van Beek, Paul de Groot en ondergetekende mogen gebruik maken van de naam On TraXS! betreffende het evenement...Cheers,Henk van der Kolk, On TraXS!
Toch weer leuk elk jaar deze discussie in de aanloop naar het evenement...
Het spoorwegmuseum is zeer bekwaam.De organisatie van OnTraxs is zeer bekwaam.De deelnemers aan Ontracks zijn zeer bekwaam.Het team Mitropa is zeer bekwaam.Poldermodel is ook zeer bekwaam.
Engelse banen van Engelse bouwers: het moest verboden worden
Dat hebben we eigenlijk met Luxemburgse bouwers, die vreten je arm, Letterlijk