Vorig jaar waren er twee deelnemers gezien die op de tentoonstelling druk bezig waren hoor!Heb zelf nog Polak grasdelen aan de mannen geleverd!
Een van de voorbeelden;Aangeboden, gewogen en te licht bevonden.Ja dan houdt het op en moet je ook niet zeuren dat er geen Nederlands is..SK
Krasmans, daar hebben we het de vorige editie al uitgebreid over gehad.... niet doen dus
Als Marty en ik gaan optreden met een "tante Pietsie" show is de tent echt zo gillend leeggestroomd, en geheel terecht.Henk
Heel voorzichtig:Beneluxspoornetbaan: met inbreng van bnlleden.
Bezoek www.sleutelspoor.nl eens. Ik kan mij enen Dave Rowe en zijn vrouw nog goed herinneren die de sensatie van Rail was! Diorama's, en een publiek, je zou er nu nog jaloers op worden.Wat ik bedoel, als je kwaliteit vraag, en waar de mensen voor komen, dan maakt het niet uit of dat groot of klein is. Een wonderschoon stuk, zoals de HK of DE van Karst komt het mooiste uit in een setting die bij het model past. Veel lezers hier zouden bv.Mijdrecht ook graag eens reallive zien. Ondanks dat het een diorama is en zij het alleen maar van de plaatjes kennen. Ik ben niet kort door de bocht want plaatjes zijn bij Ontraxx bekent.
dat hij ooit het één en ander op papier heeft gezet op hetzelfde moment dat dat bij ons ook speelde.
Zo is het niet helemaal gegaan, maar in grove lijnen klopt het wel, Gerco was een beetje de trekker/haan zeg maar @ Eric, ik geef je wel een heeeel klein shoowtje van Tante Pietsjie met haar glas in lood heupies, op Eurospoor, na een paar biertjes, dat wel natuurlijk
Is ook helemaal mijn bedoeling niet om in discusie te gaan en dat doe ik ook niet. Maar het stak mij toch een beetje dat er gesugereerd werd dat de Nederlandse modelbouwer alleen maar commentaar heeft en zelf niets presteerd wat het aanzien waard is.
goed aanbod
Mark, je zegt hier zoiets beledigend dat ik er gewoon hard om moet lachen. Henk