Maar ik vraag me de laatste maanden steeds vaker af: waarom koop ik het eigenlijk. De formule is telkens het zelfde en een keer wat anders zou prettig zijn (ik lees m al sinds het begin met een 'pauze' van 3 jaar. Ik heb t wel een beetje gezien, helemaal als je door fora als dit veel sneller op de hoogte bent van nieuwe uitgaves.Ik zou het waarderen als meer wordt geschreven voor de normaal/klein behuisde modelspoorder die niet al z'n vrije uurtjes in treintje wil stoppen. Gewoon een paar simpele voorbeelden of tips n trucks hoe je op een betrekkelijk klein oppervlak iets leuks neer kan zetten. Het blad heeft me een net iets te 'professioneel' gehalte.
Ik zou het waarderen als meer wordt geschreven voor de normaal/klein behuisde modelspoorder die niet al z'n vrije uurtjes in treintje wil stoppen. Gewoon een paar simpele voorbeelden of tips n trucks hoe je op een betrekkelijk klein oppervlak iets leuks neer kan zetten. Het blad heeft me een net iets te 'professioneel' gehalte.
Hou het er maar op dat Len de Vries dat echt wel weet, maar dat dit gewoon zijn schrijfstijl is.
Ik zou het waarderen als meer wordt geschreven voor de normaal/klein behuisde modelspoorder die niet al z'n vrije uurtjes in treintje wil stoppen.
MODELSPOORMAGAZINE...