Beste Medeforumleden, Nu wil ik de tafel die Gerard voor het baanplan getekend heeft graag echt neerzetten. Kan iemand mij vertellen hoe ik heel simpel de maten van de tafel kan zien? Alle maten dus waar een hoek is steeds weer een maat. En nog een vraag, kan ik ook heel simpel met een druk op de knop kijken welke rails ik allemaal nodig heb?
Dag Maikel,Een paar vragen:1. Wat zijn de afmetingen van je kamer?2. Draait de deur naar buiten?3. Hoe breed is de deur?4. hoeveel ruimte zit er tussen de deur en de achterste muur?5. Draaien de ramen echt naar binnen?6. wil je de breedte van de ramen opmeten en vermelden?7. Wil de afstand van de linker muur tot het eerste raam opmeten en vermelden?8. Wil je de afstand tussen de ramen opmeten en vermelden?Als je deze maten opgeeft zal ik in AnyRail een basis plattegrond voor je maken.
Vraagje nog. Moet de kant waar de ramen zitten vrij blijven?
Nee in principe hoeft die niet vrij te blijven...
Ik zit nu op me werk dus heb nu even niet de beschikking over AnyRail, maar denk je dat er genoeg ruimte zit tussen het raam en de keerlus om daar te komen?
prima plan.maar zou het niet handig zijn om bij de keerlus een mogelijkheid te scheppen om een rondje te kunnen rijden. Niet voor het treinbedrijf, maar gewoon makkelijk om test ritjes te rijden
Wat denk je Maikel?Gerard