Één vraag: Op pagina 54-54 bovenaan, staat een foto van de 1219, een 1300 en een aantal turkooizen rijtuigen die Amsterdam Amstel binnenrijden.Als ik de foto goed bekijk, worden ze het station binnen gesleept en wel door een stoomlocomotief, ik meen aan de rechterzijde van de foto toch duidelijk de contouren van een tender te zien. Is ook bekend door welke locomotief deze trein naar Amstel is gebracht?
Rein Korthof geeft hier zijn visie en mening over het boek. Hij heeft een mening die anders is en tegen de algemene opinie ingaat. Kennelijk verwachtte hij een ander inhoud bij dit boek en dat geeft hij weer. Ik zou zeggen respecteer zijn mening en laat het daar bij. Dat siert jezelf en houdt ook de mogelijkheid open om andere meningen te blijven houden. Dat maakt zowel dit forum als onze samenleving divers.
Ik las de recensie gisteren en dacht: 'je zult zien dat er allemaal tegensputters komen op het forum'. En zie daar dievrse reacties van mensen die het er niet mee eens zijn, op het flauwe af. Rein Korthof geeft hier zijn visie en mening over het boek. Hij heeft een mening die anders is en tegen de algemene opinie ingaat. Kennelijk verwachtte hij een ander inhoud bij dit boek en dat geeft hij weer. Ik zou zeggen respecteer zijn mening en laat het daar bij. Dat siert jezelf en houdt ook de mogelijkheid open om andere meningen te blijven houden. Dat maakt zowel dit forum als onze samenleving divers. Groet,michel
Zeker een recensent weet goed dat een boek niet gemaakt wordt door een schrijver, maar dat ook een uitgever en een opmaker er een zwaar stempel op drukken vanwege hun ideeën over de verkoopbaarheid.
"Als je vindt dat het beter kan... doe het dan!" Dus kan de NVBS aan de bak om op basis van de bij hen aanwezige data een boek te maken zonder de volgens de heer Korthof aanwezige "tekortkomingen"
Ik heb het vermoeden dat je boven de buffer een deel gereedschapskist ziet uitsteken. En dat past meer bij een NS 401-415.
Met het auteursrecht wordt overigens wel een goed punt aangeroerd, de Auteurswet moet hoog, maar dan ook hoognodig eens goed op de schep naar mijn mening, die sluit m.i. totaal niet meer aan bij de huidige stand van zaken. Maar dit ter zijde.