Ik denk dat als je wat van de ICR wil bewaren, dat je dan gewoon 3 bakken kan nemen.Namelijk 1x A, 1x B en 1x BKD/BD.
Ik denk dat als je wat van de ICR wil bewaren, dat je dan gewoon 3 bakken kan nemen.Namelijk 1x A, 1x B en 1x BKD/BD.Tja, en als je er dasn toch een lok bij wil hebben, dan lijkt me een bepaalde 1600 wel op zn plek. (hier ga ik nu verder niet op in, want daar hebben we al een rel over gehad)Jos.
Waarom niet een wisselbare tentoonstelling. Dit doet het maritiem museum Rotterdam ook.
was er van sm 90 niet 1 kop bewaard??
Natuurlijk moeten we ook niet Benelux ic materieel vergeten en dan met name de koprijtuigen.
Dan zou ik toch 2 keer een B nemen zoals de stammen in het begin waren. en als je er mee op pad gaat kun je aanvullen met bijv.Plan W
Ik verbaas me er altijd over dat er zo vaak over stallingsruimte wordt gesproken. Alsof die niet voorhanden zou zijn. Natuurlijk is dat een probleem als je al het museummaterieel in Utrecht of Amersfoort wil stallen. Maar Nederland is groter dan de Randstad....
Persoonlijk vind ik het jammer dat er geen originele DE II is
Ik verbaas me er altijd over dat er zo vaak over stallingsruimte wordt gesproken. Alsof die niet voorhanden zou zijn. Natuurlijk is dat een probleem als je al het museummaterieel in Utrecht of Amersfoort wil stallen. Maar Nederland is groter dan de Randstad
maar wat de wadlopers betreft,die zijn nu naar polen en wellicht is er ooit nog eens de mogelijkheid om er wat van terug te kopen,ideaal voor 1 van de museumlijnen.Anderzijds zijn deze dingen nog zo modern dat er nog niemand nostaligische gevoelens bij heeft (alhoewel toch alweer zowat 30 jaar oud) en de kleur waarin ze altijd hebben gereden komt ook nog veelvuldig voor.en inderdaad wat Robin zegt,goed bereikbare overdekte stalling zal samen met de financien de bottleneck blijven bij het trachten te behouden van materieel.plus inderdaad het rijvaardig houden van het spul. Roestrijden is bijvoorbeeld een mooie oplossing!En zover ik begreep is NSR niet of nauwelijks geinteresseerd in het verleden (logisch bij een commercieel bedrijf),minder dan de oude NS zo ik begreep dus veel medewerking hoef je daar ook niet van te verwachten lijkt me.lastige materie al met al.