Mooi dat dat werkt, Gerard.Herkent Koploper de IB ook via deze Sweex?Ik vond het vooral belangrijk om Danny erop te wijzen dat USB2serial niet altijd goed werkt i.s.m. Koploper. Daar staat genoeg over op diverse fora.Mvg,Henk
Bedankt voor alle tips, ben het één en ander wijzer geworden.
Moet zeggen dat ik geen moeite heb om met de termonologie, want ik zit zelf in de IT. ..... Wat zijn in zo'n geval de software matige alternatieven om je baan aan te sturen?
Traincontroller kan prima omgaan met USB poorten.
Dat kan zo zijn maar het overzicht van Freiwald geeft een helder beeld op welke communicatie vlakken Traincontroller met welke digitaal systeem overweg kan.Ik zie bv een aantal mooie Ethernet mogelijkheden voor de M* apparatuur en bij Tams bv zowel een COM als USB poort mogelijkheidEr staatverder letterlijk:The chart describes the particular systems only from the point of view of the usage by TrainController™.Maw de keuze van digitaal rijden is nooit alleen te maken voor 1 bepaald apparaat zonder te kijken naar het al dan niet te gebruiken programma. Misschien moeten we de encyclopedie eens aan vullen met een mooi overzicht van de mogelijkheden van centrales en software pakketten. Een cross tabel geeft daaroe goede mogelijkheden.