Gezien de beperkte ruimte aan de achterkant en de focus op de werkplaats en aansluitingen denk ik er over om het dubbelspoor aan de achterzijde verhoogd of verlaagd uit te voeren.Suggesties op dit gebied zijn welkom Feedback op de rest van het plan trouwens ook, wees niet bevreesd, ik kan 't hebben
De rechterkant ben ik nog niet helemaal uit, vanwege het realisme houd ik het dubbelspoor liever verborgen. Ik denk dat de 2 sporen van het emplacement een tunnel induiken om onder de rivier door te komen. De weg gaat over het spoor en de rivier heen.Het spoor omhoog zal inderdaad mooier zijn, het moet natuurlijk wel genoeg zijn om aan de linkerkant het passeren van vrachtwagens mogelijk te maken. Daar is minimaal 4,10meter voor nodig, dus 2,6cm in N. Hoogte van het wegdek en de bak voor het spoor erbij, dan kom ik rond de 4 centimeter
Aan de linkerzijde zal dit verhaal wat moeilijker worden, tenzij het uithaalspoortje ook over het hoofdspoor doorgaat.