nou maar afwachten of ze de boeken die ( kennelijk toch ) extra gedrukt zijn ook tegen idiote prijzen gaan dumpen. Als dat bij deze boeken gebeurt , dan is het wel de laatste keer dat ik van te voren een boek bij Uqilair bestel.
Hear, hear!!Schijnbaar vindt men het "hier" dus ook normaal dat, als er een videospelletje uitkomt en de verkoop ervan om 00.00 begint, het dan heel normaal is dat de verkoper aan de achterdeur een uur van te voren aan handelaren een voorraadje verkoopt om dan om 00.01 tegen de mensen die aan de voorkant staan te kleumen gaat zeggen: "Sorry hoor, ik heb geen zin meer, kom overmorgen maar terug"....Heb ik trouwens in mijn post geklaagd dat ik mijn exemplaar nog niet had? Nee! Ik klaagde over de manier van uitleveren door RM. Maar goed lezen is ook een kunst. Ik bezorgde 8 jaar lang voor 7 uur 's ochtends zo'n 100 kranten in een wijk. Dus weet ik donders goed hoe het is om door weer en wind te moeten bezorgen. Die reactie over het ..... in een brievenbus was nog lager dan de gemiddelde nachttemperatuur op de Noordpool, en meer kwetsend voor de postbodes dan voor mij.Schijnbaar mag je niet (meer) kritisch zijn op RMRaymond v/d Hoven, die geen boek over de 1700 heeft.
Maar heeft iemand hem al per post ontvangen? Dat kan ik nog nergens lezen.
vandaag even doorgebladerd bij Wentink Arnhem (liggen er nog 4)het boek goedgekeurd voor onder de boom gr Jan
Die reactie over het ..... in een brievenbus was nog lager dan de gemiddelde nachttemperatuur op de Noordpool, en meer kwetsend voor de postbodes dan voor mij.Schijnbaar mag je niet (meer) kritisch zijn op RMRaymond v/d Hoven, die geen boek over de 1700 heeft.
Lieve schat, dat eerste was bedoeld tegen JAB van Ree die het had over "het schorum van TNT". En dan hoog van de toren blazen over de kunst van het goed lezen....
Maar goed, dan nog snap ik het punt van je manier van handelen niet. Je hebt geen 1700-boek omdat je t vertikte het vantevoren te bestellen omdat dat een of ander misdadig systeem is? En daar ben je nu druilerig over? Tja, je wilt t boek of je wilt t niet. Nu ff ergernis over de manier om eraan te komen, dat ben je over 2 weken alweer vergeten, terwijl je rustig in een mooi boek bladert. Of het boek interesseert je eigenlijk niet zoveel maar je hebt gewoon zin om hier te meuten, ook prima, maar zeg dat dan. Ik heb bijvoorbeeld regelmatig zin om hier te meuten. Niks mis mee hoor.